Thursday, July 4, 2013

Ikka see sama

Ma tegelikult kirjutasin vahepeal ka pikemalt meie lennuseiklustest või õigemini õudustest. Aga seda postitust mu telefon jäigi üles laadima niiet enam ma seda ei näe ja ma ei tea kas see siia üldse jõaub. See selleks. Meil oli pisikene koosolek täna kus saime siis täpsemalt natuke teada mida me tegema hakkame. Põhimõtteliselt õpime me kirjutama projekte ja lõpuks on meil väga palju erinevaid projekte. Kuidas täpselt ja mis moodi või millest on vara öelda aga igatahes saavad meist projektikirjutamise eksperdid ja koolitajad. :) Pilte on mul veel vähe aga ma proovin mingi hetk ka korterist mingi ülevaate teha. Muuseas, meie maja katusel on bassein!!! See on muidugi tühi kahjuks hetkel.. Aga Umut lubas rääkida siin mingi selle majamehega ja uurida kas saaksime selle vett täis panna. Saaksime katusel hängida, nautida vaadet linnale üheksandalt korruselt, ujuda ja elu oleks lill! Sest veest me tunneme kõik siin kohutavalt puudust.

Kui maandusime mõtlesin küll, et kas siia põllule meid jäetaksegi!?

No comments:

Post a Comment