Thursday, July 4, 2013

Diyarbakir

Saabusime eile veidi peale kella kaheksat ja väljas oli juba selleks ajaks pime niiet ega suurt midagi ei näinud. Korter on meil siis nelja toaline, kahe rõduga ja päris mahuka köögiga. Isegi kemmerguid on kaks.. No üks türgipärane ja teine euroopalik. Kõigele lisaks on meil ka kaks kodulooma, sellised viirpapagoi laadsed, kelle nimesid ma ei mäleta. Iseenesest eile oli meil väga põnev õhtu, kuna väga paljust oli rääkida ja väga huvitavatel teemadel sai arutada. Tundus, et see oli õige otsus siia tulla.
Täna olen ma muidugi pahur ja ma tahaks üksi olla kuskil oma kookonis ja magada. Nimelt ei ole meie magamistoas konditsioneeri ja magamine on võimatu alates päikesetõusust. Nii ma siis olengi juba pikalt magamata ja see hakkab mingi hetk tunda andma. Süda on paha ja külm vesi on ainus mis maitseb. Ahjaa hommikusöögiks sain "sünnipäeva tordi" ka ilusti, ehk siis mingi väike koogi moodi asi ja murelid ja virsikud. Väga armas.
Mis siis veel. No järgmine nädal hakkab ramadan peale, katsume selle siis turvaliselt üle elada. Ma ei teagi, tegelikult on infot tohutult palju aga ma tunnen kuidas mul jutt ei jookse hetkel.

No comments:

Post a Comment