Tuesday, July 16, 2013

2 nädalat Diyarbakiris

Viimastest tegemistest ei ole olnud eriti aega rääkida, sest meil siin palju draamat olnud. Eile läksime tüdrukutega kolmekesi välja, otsisme üles ühe veinikoha, kus on üli mõnus istuda. Nad pihustavad seal vahepeal vett õhku ja asub nii lahedas kohas ka. (vein on muidugi limiteeritud, ega üle kahe klaasi üks inimene ühe päeva jooksul osta ei saa, meie jõime ühe klaasi) Pildid ilmselt kirjeldavad rohkem aga neid mul hetkel pole, pean teiste kaameratest võtma. Ja nii uskumatu kui see ka pole siis mul lihtsalt ei olnud aega seda teha. Aga ma luban, et varsti. Igatahes, kuna me eile saime lõpuks kolmekesi omaette olla ja rääkida siis tuli välja, et meil siin ikka päris suuri probleeme mis on otseses seoses meie koordinaatoriga. Ma ei hakka blogis seda teemat täpsemalt lahkama, sest me proovime ikka siin omal käel hakkama saada esialgu ja mitte liiga suureks asja puhuda. Samas on aga meie töö ja elu siin häiritud hetkel niiet homme otsustasime rääkida kõik mis vaja ära meie mentorile. Me oleme tulnud siia ikkagi tööle, lõbutsema, avastama jne, mitte kellelgi probleemidega tegelema jne.

Homme me siis vist teeme tööd ja peale seda pidimegi minema mentori juurde ujuma. Algselt pidi olema vaba päev, et läheme hommikul sinna aga no mingil nõmedal põhjusel arvati, et teeme ikka tööd ja siis ei lähe päev raisku ja on nädalavahetus vaba blabla.Meie mõte just oligi, et nädala sees on vaba päev ja saab basseinis liguneda kuna meil praegu küllaltki raske seda projekti koostada siis kolmekesi. Aga kaks nädalat peame kannatama ja rasket tööd tegema, sest augustis meil on 1001 asja teha. Tuleb sakslaste grupp, ma ei tea veel mis me nendega peale hakkama aga nad on siin nädal aega niiet siis me peame sellega tegelema.

Ma proovi mingi hetk pildid ka panna siia, ausõna. :)

No comments:

Post a Comment