Sunday, July 21, 2013

Laupäev

Eile püüdsime pisut tööd teha, õigemini teised tüdrukud püüdsid. Mina ei suutnud tööle mõelda ja lihtsalt olin. Õhtu poole läksime kesklinnas jalgsi. Olen nüüd endale vähemalt selgeks teinud, mis on vanalinn, mis kesklinn ja mis modernne linnaosa. Kesklinna ma tahaks millalgi minna uuesti, kuna seal on palju igasuguseid poode jms kust mul oleks ühtteist vaja soetada. Igatahes, sõime kebab(p)i, peale mida mu kõht kolm tundi valutas ja ma lihtsalt ei jaksanud seda järel vedada, kusjuures ma jätsin veel kolmandiku järele.. Aga sooviks uuesti seda süüa. Nagu ma kunagi mainisin, siis siin piirkonnas tehakse parimat kebabi Türgis. Edasi suundusime meie mentori abikaasa pubisse, kus saime maitsta huvitavaid jooke, näiteks kohviõlu. Väga tore oli vaadata kell 19.50 tänavale, nii kui kostub "kutse" ja ramadanlased süüa, juua ja suitsetada võimad on sekundi pealt kõigil tänaval suits hambus. See on esimene asi mida nad teevad, mitte ei joo vett vms. Istusime seal pubis lõpuks päris kaua, kuni hüppasime bussi ja tulime koju. Mina läksin veel csabaga hiljem välja jalutama, kõndisime läbi vanalinna linnamüürini, kus ei olnud mitte ühtegi teist inimest. Istusime müüril ja vaatasime linnatulesid ja ootasime trumme. Muidugi olime me ainult turvalisel alal ja müüri ohtlikumale osale ei läinud pimedas. Kell 2 hakkasid trummid ja seal oli seda väga lahe kuulata. Ma tegelikult lootsin, et jõuame alla tagasi ja saan ise ka kuskil trumme näha aga kahjuks ei jõudnud. Öisel ajal on hämmastavalt mõnus vanalinnas kõndida. Oleksin tahtnud ka pisikestele tänavatele minna aga tundus võib-olla natuke ohtilk, kuna csaba ei räägi eriti inglise keelt siis me eriti ei suhtle ja ma ei tunne ennast väga turvaliselt, kui teine must võib-olla päris täpselt aru ei saa. Aga ma tahaks uuesti välja minna ja süüa näiteks öösel tänaval, samal ajal kui ramadani pidajad oma viimast einet peavad. Kahjuks nad muidugi pakuvad ainult maksa tänaval nii et pisut kahtlane.
Ma väga väga tahaks kõikvõimalikke pilte jagada aga nagu te teata siis kahjuks mul ei ole omal kaamerat ja pean ootama kuni teistelt pildid saan aga see ju omaette protsess. Ma tõesti püüan sellega täna õhtul tegeleda, kui vähegi jaksan.
Vaade city wallilt

No comments:

Post a Comment