Sunday, July 14, 2013

Bassein

Täna käisime minu ja Vilja mentori juures. Koht asub pisut linnast väljas rajoonis kus on põllule ehitatud ühesugused majad - seal elavad rikkamad inimesed. Maja oli kena, kaasaegne kodutehnika, bassein jne, selline upper-middle class. Te eikujuta ette, kui kaua me oleme oodanud basseins ujumist ja me ei suutnud kaua uskuda, et me päriselt saame ujuda päevitusriietega. Inimesed olid toredad ja me saime päev otsa ujuda ja päikest nautida. Süüa saime ka head paremat ja nad ikka tegid ettepaneku, et me võiks kauemaks jääda ja et ööseks saab ka jääda jne. Ma olen nii väsinud sellest päevast, et tegelikult pea on täiesti tühi ja ma ei oska enam midagi öelda. Fakt on see, et me hakkame seal iga kolmapäev käima ja siis nädalavahetusel teeme nt tööpäeva. Kuna meile on tõesti aktiivset tegevust rohkem vaja, niigi palju korteris olnud. Ahjaa, UV olevat olnud üle 14 ja meid ikka hoiatati, et raudselt olete kõik põlenud aga minu arust me isegi ei saanud päikest eriti, mis on veider. :D
Aga nüüd ma lähen küll magama.
Head ööd.

No comments:

Post a Comment