Friday, August 2, 2013

Uus kuu

Läbi on see juuli kuu saanud, nii kurb kui see ka pole ja veel tihedam august on alanud. Kolmapäeval saabus meieni uus tüdruk Aniko Ungarist seega jätsime sellel päeval Ebru juurde minemata ja olime kodus, töötasime ja õhtul siis kui ta saabus istusime ja rääkisime juttu jne. Miski värk kellas jälle magamast ja nii ma eile poolsurnud olingi. Umbes kahe tunnise unega osalesin hommikuses türgi keele tunnis ja peale seda läksin magama, me pidime küll töötama aga keegi ei viitsinud eriti. Projekt on õnneks enamvähem valmis, lihtsalt mõned korrektuurid vaja teha. Ühesõnaga ma magasin kuni selle ajani kui Ebru juurde hakkasime minema. 
Seal siis oli järsku tekkinud koerakutsikas, kelle nad olevat eelmine päev kodu lähedalt leidnud. Pisike on umbes 2-3 kuune beebi tüdruk ja alguses ta ainult lamas ja ei tõusnud püsti ka. Nad ütlesid, et ta on koju toomisest saati ainult maganud. Nii kahju oli teda vaadata lihtsalt. Koera armastaja nagu ma olen, hakkasin siis vaikselt temaga tegelema ja tunni ajaga oli ta püsti ja kalpsas ringi nagu üks õige kutsikas kunagi. Kuna ta oli suhteliselt sopane siis ma uurisin kas võin ta ära pesta ja nii ma temaga siis vannituppa suundusingi, pärast oli ilus puhas ja lõhnav kutsikas. 
Kurb asi aga selgus, et Ebrule ei meeldi koerad kohe üldse ja neil on plaan ta varjupaika viia mis on kõige hullem asi ilmselt mis siin olla saab. Ma pole küll üheski käinud aga olen kuulnud. Üldiselt inimesed ei salli siin eriti koeri ja koerapidamine ei ole populaarne. Lapsed kiusavad ja peksavad neid tänavatel jne. Ja hiljem selgus veel, et seal leidmise kohas on neid veel 5 või 6 tükki!! Seda infot ma poleks kuulda tahtnud, sest kui mina neid seal näeks siis ma ei saaks neid sinna jätta. Eesri koduta loomad elavad siinsega võrreldes ikka hästi. Igatahes, kahju. Ja ma loodan väga väga, et nad ei vii teda varjupaika. 
Vot, õhtul me värvisime veel mu juuksed ära ja kell 1 läksin magama ja 10 ärkasin üles ja öösel ,agasin päris ilusti niiet kõik hea. Täna me ilmselt ei tööta vaid teeme mingeid muid tegevusi kuna viimane päev ikkagi. Mina ja Vilja homme Rumeeniasse, teised pühapäeval Vani äärde ja eks siis paistab mis edasi. Ma veel ei tea kas võtan Rumeeniasse arvutigi kaasa kaldun arvama, et ikka võtan vast, pole nagu väga raske tassida ka. Ma muidugi ei tea, kas mul aega siia midagi kirjutada ka aga no, näeme. :)



2 comments:

  1. Teil oleks siis ajakohane kirjutada projekt lemmikloomade varjupaiga kohta. Koerte peksmine on barbaarne. Ehk peaks neid inimesi õpetama kohtlema ka loomi austusega.

    ReplyDelete
  2. Jah muidugi, eks näis. Siin see paraku on nii, et inimestel ei ole just liiga palju empaatiat loomade suhtes. Mitte kõigil muidugi aga lapsed on just eriti julmas.

    ReplyDelete