Monday, August 5, 2013

Rumeenia

Eile alustasime oma reisi Rumeeniasse, täpsemalt transilvaaniasse sellega, et suundusime Diyarbakirist Istanbuli ja sealt Bukaresti, kuhu jõudsime ma arvan 1 aeg öösel ja lisaks oli meil enne seda olnud magamata öö plus ma olin veel veits haige ja hädine ka. Rong siia St.George/Sfantu Gheorghe/Sepsiszentgyorgy pidi väljuma arvatavasti 5 aeg hommikul aga kella kaheks ei olnud veel päris selge mis kell siis ikkagi ja mismoodi, niiet me lihtsalt jäime magama ja hommikul ärkasime kell pool 10 ning kuulsime, et rong läheb kell 11. Vähemalt saime mõni tund und. Siia saabudes oli kahtlane tunne sees, kuna arrival day oli eelmine päev ja meie saabusime juba 1. päeva poole pealt. Jõudsime kohvri tuppa viia juba pidimegi grupiga ühinema. Umbes kella seitsmeni olid tegevused ja õhtuloli intercultural evening mis tegelikult jätkub siiani väljas mu akna all, sest ma igatahes kuulen, et neil on väga lõbus. Ma kahjuks olen väga väsinud ja enam ei jaksanud. Homme on intensiivne päev ka tulemas ja vahepeal on lihtsalt vaja magada normaalseks funktsioneerimiseks.
See küla kus me oleme on väga väike aga linn on siit umbes 6 kilomeetri kaugusel, mingi päev läheme seda ka avastama. Nagu ma vist kuskil kirjutasin, siis training on EVS teemaline ja peaksime õppima siin kõike EVSi kohta ja oskama peale seda nädalat projekti kirjutada, mis on eriti mulle kasulik, kuna me ju kirjutame projekte Diyarbakiris ja kui meil on juba teadmised kuidas EVSi kirjutada on meil palju lihtsam seda hiljem teha. Grupis on meil inimesi 18, erinevatest riikidest. Türgi(meie), Leedu, Portugal, Itaalia, Rumeenia, Austria(Austria esindajad on pärit Rumeeniast ja Poolast) ja ma ei teagi, kas oli keegi veel. Ühesõnaga, pole me ainsad, kes esindavad mingit teist riiki.
Ma olen vist liiga väsinud aga ma ei oska midagi enam hetkel öelda. Eks lähipäevil saan selgema pildi ette. Proovin selles lärmis vähe magada nüüd.

No comments:

Post a Comment