Tuesday, June 25, 2013

Nädalake veel

Nonii, lähen ma siis Diyarbakirisse mis asub Kagu-Türgis. Piirkonnas elab üle pooleteist miljoni elaniku, linnas alla miljoni. Kõnekeeles kutsutakse seda kurdistani piirkonnaks ja valdav osa rahvast peaks olema kurdid. Kurdistan ulatub ka Süüriasse, Iraaki ja Iraani. Ega ma tegelikult sellest kohast suurt midagi ei tea veel. Üht-teist olen lugenud ka aga ega see mingit adekvaatset linnapilti ei anna Kui kohale jõuan, eks siis saan harida ennast ja teisi.
Ja loodedavasti saan ka ettevalmistaval kohtumisel terakese aimu. Ära lendan ma 2. juulil.
Eriti tore on see, et sinna on aega nädal ja mul on vaja teha NII palju asju. Alates nimekirja koostamisest mida kaasa võtta, lõpetades vanavanemate külastamise ja väikese sünnipäeva istungiga. Ja muidugi veel õnnis pakkimine. Oh, ei jõua ära oodata...
Tunnet ei ole ka kohe ikka üldse, et nädala pärast pikemaks ajaks minema lähen.
See nüüd ei puuduta absoluutselt EVS-i aga täna saime teada, et meie hulgast on lahkunud kallis koer, kes õnnetult maha murti. Seega kõik mu tähtsad vihikud poolikute nimekirjadega lihtsalt vedelevad juba õhtu otsa mu kõrval, aga vot, ei suuda ennast häälestada ümber sellelt kurvalt asjaolult. Mis teha, homme on uus päev ja loodan, et suudan olla produktiivsem.

No comments:

Post a Comment