Friday, June 21, 2013

Kes ma olen ja kuidas jõudsin ma EVSi juurde?

Lühidalt siis minust. Nimi on mul Kristella ja olen 22 aastat vana (oma kolmandal EVSi päeval 23). Ülikoolis ma ei käi ja hetkel olen üldse töötu. Ma olen töötanud väga erinevates kohtades ja samuti olen palju reisinud. Põhikoolis oli mu soov minna välismaale gümnaasiumisse õppima, mis mingil põhjusel jäi teostamata. Seejärel ma mõtlesin, et võiks kuhugi vahetusõpilaseks minna, mis jäi ka mingil põhjusel teostamata. No ja siis peale gümnaasiumit mõtlesin, et no nüüd siis ikka peaks kuhugi välismaale minema ja ka siis tulid mingid takistused, mis küll olid ilmselt rohkem minu peas kinni. Ka EVSi kohta uurisin ma juba aastaid tagasi tegelikult aga nüüd siis käis mu peaks mingi klõps lõpuks, et miks ma olen jätnud tegemata nii palju asju ja otsustasin, et edaspidi ma lähtun rohkem oma soovidest ja unistustest ja püüan vähem vabandusi mõelda välja miks midagi mitte teha. Võtsin siis kätte ja kandideerisin projetki "The trainers and the leaders of the future" Ida-Türgis. Minu puhul ei olnud seda pikka projekti leidmise aega, mis tavaliselt kestab inimestel mitmeid kuid, kuna ma ei otsinud endale projekti ise vaid kandideerisin juba rahastatud projekti.
Ahjaa, mis asi see EVS üldse on siis? Lühidalt EVS ehk EVT ehk European Voluntary Service ehk Euroopa Vabatahtlik Teenistus pakub võimalust noortele vanuses 18-30 elada ja töötada välismaal. Projektid ja sihtkohad on tohutult erinevad. Igatahes, mina siis kandideerisin Ida-Türgis toimuvasse projekti mis kestab 4 kuud. Projekti algus on 1. juuli, kuid ilmselt on meie ärasõit siiski 2. juulil.
Täna on see päev, kui ma peale pikka ootamist sain siis vastuse, et olen ka Türgi organisatsiooni poolt kinnitatud ja ettevalmistused võivad alata. Pean tunnistama, et kui see kinnitav meil mu postkasti potsatas siis valdasid mind küllaltki segased emotsioonid - olin õnnelik ja kurb ja segaduses ja lihtsalt kõndisin mööda tuba ringi. Mõte, et ära sõiduni on 10 päeva, millest neli järgmist on mul juba planeeritud, siis on vaja veel mingil päeval käia saatvas organisatsioonis (Continuous Action), allkirjastada vajalikud paberid ja jääbki ainult paar üksikut päeva, mis kuluvad pakkimisele, puuduolevate asjade soetamisele jne.
Järgmises postituses ma proovin rääkida pisut veel sihtkohast.

No comments:

Post a Comment